Katalog produktů

Postup pro reklamaci, výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy

Chci reklamovat zboží

Vznikla na zboží v průběhu 24 měsíců od doručení nějaká vada (nikoliv tvojí vinou) a chceš ho opravit nebo vyměnit za nové? Není problém. Rádi ti vyhovíme. Stačí jen vytisknout, vyplnit a poslat nám spolu se zbožím reklamační formulář. Návod najdeš ve vedlejším bloku.

Historii svých objednávek si můžeš zobrazit po kliknutí na tlačítko.

 

Přejít do historie mých objednávek

Jak vyplnit reklamační formulář a kam zboží poslat

1. Vyplň kontaktní údaje ve formuláři
Budeme potřebovat jméno, adresu, telefon a e-mail.

2. Vyplň název zboží, datum nákupu, číslo dokladu a popiš závadu i obsah balení při obdržení
První údaje najdeš na faktuře, kterou jsme ti v den zakoupení poslali na e-mail, zbytek informací nám popiš svými slovy.

3. Vyber si jeden ze způsobů vyřízení reklamace
Chceš zboží opravit, vyměnit, nebo jenom vrátit peníze? Pokud zvolíš poslední možnost, napiš nám taky číslo bankovního účtu.

4. Formulář vytiskni, podepiš, vlož do zásilky se zbožím a pošli nám ji
Balík zašli poštou na adresu, kterou najdeš ve formuláři. Až zboží obdržíme, budeme tě kontaktovat s dalším postupem.

Stáhnout formulářStáhnout ve Wordu

Přišla mi špatná velikost, co mám dělat?

Přišlo ti zboží, které ti nesedí a chceš ho vyměnit? Není problém. Rádi ti vyhovíme a pošleme správnou velikost.

Stačí jen během 30 dnů od převzetí zboží vytisknout, vyplnit a poslat nám společně se zbožím formulář pro výměnu zboží. Návod najdeš ve vedlejším bloku.

Zboží však musí být vráceno kompletní, v původním stavu a nesmí jevit známky opotřebení ani používání.

Historii svých objednávek si můžeš zobrazit po kliknutí na tlačítko.

Přejít do historie mých objednávek

Jak vyplnit formulář pro výměnu a kam zboží poslat

1. Vyplň kontaktní údaje ve formuláři
Budeme potřebovat jméno, adresu, telefon a e-mail.

2. Vyplň název a velikost obdrženého zboží, datum nákupu, číslo dokladu a uveď nově požadovanou velikost zboží
Potřebné údaje najdeš na faktuře, kterou jsme ti v den zakoupení poslali na e-mail. Velikost, která by ti měla lépe sedět, odhadni.

3. Formulář vytiskni, podepiš, vlož do zásilky se zbožím a pošli nám ji
Balík zašli poštou na adresu, kterou najdeš ve formuláři. Až zboží obdržíme, budeme tě kontaktovat s dalším postupem.

Stáhnout formulářStáhnout ve Wordu

Chci odstoupit od kupní smlouvy během 30 dnů od převzetí

Přišlo ti zboží, které nesplňuje tvoje očekávání a chceš odstoupit od kupní smlouvy? Nebo pro to máš jakýkoliv jiný důvod? Není problém. Vědět ho nepotřebujeme a rádi ti vyhovíme.

Stačí jen během 30 dnů od převzetí zboží vytisknout, vyplnit a poslat nám spolu se zbožím i formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Návod najdeš ve vedlejším bloku.

Historii svých objednávek si můžeš zobrazit po kliknutí na tlačítko.

Přejít do historie mých objednávek

Jak vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a kam zboží poslat

1. Vyplň kontaktní údaje ve formuláři
Budeme potřebovat jméno, adresu, telefon a e-mail.

2. Vyplň název zboží, datum a celkovou cenu nákupu, číslo dokladu a napiš datum obdržení
První údaje najdeš na faktuře, kterou jsme ti v den zakoupení poslali na e-mail, datum obdržení pak snadno zjistíš i z SMS či e-mailu od dopravce.

3. Vyplň svoje číslo účtu a uveď kupní cenu, kterou ti po vrácení zboží pošleme
Napiš nám, kolik tě zboží, které vracíš, stálo a kam ti máme peníze poslat.

4. Formulář vytiskni, podepiš, vlož do zásilky se zbožím a pošli nám ji
Balík zašli poštou na adresu, kterou najdeš ve formuláři. Až zboží obdržíme, budeme tě kontaktovat s dalším postupem.

Stáhnout formulářStáhnout ve Wordu

Chceš se o procesu reklamace dozvědět víc? Všechny detaily najdeš v našich obchodních podmínkách.